Huisregels

*

*

*

*

WELKOM BIJ K & K Kappers

Wij willen je vragen om onze HUISREGELS door te lezen.

-AFSPRAAK ANNULEREN-
Moet je je afspraak onverhoopt afzeggen? We willen je vragen om je afspraak minstens 24 uur van tevoren te annuleren zodat wij deze op tijd kunnen herboeken.
Lukt het niet de afspraak 24 uur van te voren af te zeggen dan zijn wij helaas genoodzaakt 50% van de kosten van de langere behandelingen bij je in rekening te brengen.
Ons Team houdt deze tijd tenslotte speciaal voor jou vrij.

-PRIJSOPGAVES-
Bij K & K Kappers werken wij met een ‘vanaf’ prijs.
Extra product of tijd die aan de behandeling kunnen worden toegevoegd zullen we voordat de behandeling gestart wordt met je bespreken.
Zodoende kunnen wij de prijs onderbouwen en is er bij het afreken moment duidelijkheid.

-GARANTIE-
Niet tevreden over jouw kleur of kapsel? Wij geven je een garantie van 14 dagen.
Kleur garantie alleen bij gebruik van de juiste producten.
Wanneer je binnen 14 dagen contact opneemt met de salon, plannen we graag een service afspraak in.
We maken jouw kleur of kapsel dan zonder extra kosten helemaal naar wens.

-KLEDING-
Wij zijn niet verantwoordelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op kleding.
Kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is ten aller tijde op eigen risico.

-PERSOONLIJKE SPULLEN-
K & K Kappers is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor spullen die kwijt raken.
Let ten aller tijde op je eigendommen of zorg ervoor dat je geen kostbare spullen meeneemt tijdens de behandeling.

-OP TIJD KOMEN-
Aangezien wij werken in tijdblokken is het van belang om op tijd aanwezig te zijn voor de afspraak.
Indien je meer dan 15 minuten te laat bent zijn wij genoodzaakt de behandeling in te korten.
De volledige kosten zullen wel in rekening worden gebracht.




HOUSE RULES

WELCOME AT THE SALON of K & K Kappers

CANCEL APPOINTMENT

Do you have to cancel your appointment unexpectedly? We ask you to cancel your appointment at least 24 hours in advance so that we can rebook it on time. If you are unable to cancel the appointment 24 hours in advance, we are unfortunately are forced to charge you 50% of the costs of the treatment (s). Our Color Specialist will keep this time free especially for you.

QUOTATIONS

At K & K we work with a price list and needed extra’s.We will tell you this what te extra costs will be before we start. This way we can substantiate this and there is clarity at the checkout time.

GUARANTEE

Not satisfied with your haircolor and/or cut? K & K gives you a 14-day warranty. If you contact us within 14 days, we are happy to schedule a service appointment. We then make your color and/or cut completely to your liking at no extra cost.

CLOTHING

We are not responsible if paint gets on clothing during a treatment. We advise not to wear your precious items during a treatment. Wearing valuable clothing during a treatment is at your own risk at all times.

PERSONAL ITEMS

K & K Kappers is in no way responsible for items that get lost. Always keep an eye on your belongings or make sure that you do not take any valuables with you during the treatment.

BE ON TIME

Since K & K works in time blocks, it is important to be on time for the appointment. If you are more than 15 minutes late, we are obliged to pay for the treatment. However, the full costs will be charged.

Met vriendelijke groet,

Team K en K Kappers


Sint Jacobsstraat 16
8911 HV Leeuwarden
+31 58 213 17 29
info@kenkkappers.nl
www.kenkkappers.nl